LAGU RAYA
Siti Nurhaliza - Anugerah Aidilfitri
Sudirman - Dari Jauh Kupohon Maaf
Lagu Raya- Anuar zain&Ellina- Suasana Hari Raya
LAGU RAYER - Ahmad Jais (Selamat Hari Raya)
Lagu Raya - P Ramlee - Suara Takbir
lagu hari raya aidilfitri - dendang perantau
lagu raya-MAMAT-ku pohon restu ayah bonda.MP3
Sunday, December 11, 2011
PENGOPERASIAN STANDARD GURU MALAYSIA (SGM) TAHUN 2011 24.11.2011 - 31.12.2011
Warga Pendidik SKRCK.
Diminta guru-guru membaca dengan teliti dua lampiran di atas.
Semua guru diminta membuat penarafan kendiri dengan menjawab item-item yang terkandung dalam instrumen SGM dalam talian (online)secara JUJUR agar penilaian yang tepat terhadap Pencapaian Standard Keguruan masing-masing dapat diperolehi.
Tarikh tutup SGM ialah pada 31 Disember 2011. Tuan Guru Besar SKRCK, Cikgu Kasim bin Md.Isa telah memberi peringatan agar para guru tidak perlu menunggu sehingga tarikh akhir diberi, untuk mengelakkan kejadian yang tidak diingini berlaku.
Para guru akan bertanggungjawab jika tidak melaksanakan SGM 2011 seperti ketetapan di atas.
Laman Online SGM 2011 ialah menerusi URL: http://apps.moe.gov.my/sgm.
Kemasukan kali 1, para guru perlu membuat pendaftaran/Daftar ID Pengguna dengan memasukkan no. KP yang baru sebagai kata pengguna dan 4 angka terakhir KP anda sebagai password. Password/kata laluan yang baru boleh ditukar selepas itu.
Para guru juga boleh mencetak Keputusan di Instrumen 1, II dan III atau Keputusan untuk simpanan pihak tuan/puan.
Untuk makluman, Instrumen SGM 2011; terbahagi kepada 3 bahagian :-
a) STANDARD 1.
(Domain diri - 14 soalan, Domain profesional - 7 soalan, Domain sosial - 5 soalan)
b) STANDARD 2.
(Terbahagi kepada 8 Domain; 2 soalan + 3 + 2 + 7 + 1 + 2 + 1 soalan)
c) STANDARD 3.
(Terbahagi kepada 4 kemahiran: 11 soalan + 8 + 2 + 3 soalan )
Hebahan SGM 2011 ini juga, akan disebarkan oleh Admin, melalui Facebook: ICT SKRCK Melaka & khairul Amin serta SMS kepada Handphone 25 orang guru SKRCK termasuk Cikgu Ibrahim, Cikgu Masrizal dan Cikgu Noraima.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment