LAGU RAYA

Siti Nurhaliza - Anugerah Aidilfitri Sudirman - Dari Jauh Kupohon Maaf Lagu Raya- Anuar zain&Ellina- Suasana Hari Raya LAGU RAYER - Ahmad Jais (Selamat Hari Raya) Lagu Raya - P Ramlee - Suara Takbir lagu hari raya aidilfitri - dendang perantau lagu raya-MAMAT-ku pohon restu ayah bonda.MP3

Friday, September 9, 2011

Persatuan Seni Silat Sendeng Malaysia SKRCK akan ke Pertandingan Silat Seni Kebangsaan di Kuching, Sarawak, 19 - 24 Sept 2011.








Tahniah dan syabas...

Berita yang amat menggembirakan dan membanggakan Warga SKRCK..telah tiba lagi.. Persatuan Seni Silat Sendeng Malaysia SKRCK yang telah menjadi JOHAN TIGA TAHUN BERTURUT-TURUT (2009, 2010 & 2011) dalam PERTANDINAGN SILAT SENI SEKOLAH-SEKOLAH MELAKA telah berjaya menjejaki kaki lagi dengan 'langkah bergaya' pula ke Peringkat Kebangsaan pada 19 - 24 September 2011 di Kuching Sarawak.

Setelah memperagakan 'asakan dan persembahan' bergaya selama 3 tahun berturut-turut..dengan diketuai oleh 'SIFU/MAHAGURU' En. Masrizal bin Rahmat, (Pn. Norazah bte sabullah - telah mengikut suami berpindah di Selangor) juga telah memainkan peranan yang penting dalam kejayaan ini.

Begitu juga, dengan sokongan padu, GPK Ko Kurikulum SKRCK, Pn. Siti Hawa bte Yaacob, Setiausaha Sukan, En. Mohd Nasri bin Sahat, Ustaz Mohd Ridzuan bin Alias dan juga sokongan dari PIBG dan Pengerusi JKKK Kg. RCKechil, En. Abd Latif. Tidak ketinggalan juga para peserta, murid-murid serta ibu bapa/penjaga mereka yang bertungkus-lumus memberi sokongan, masa dan juga wang ringgit.

Pada Tahun ini, seramai 4 orang murid akan ke Peringkat Kebangsaan iaitu adik, Mohd Faris bin Faudzi, Mohd Zhaffiz bin Razak, Mohd Redza bin Ishak dan Siti Nurhanis bte Senin dari Tahun 6 Bestari & Bijak.

No comments:

Post a Comment