LAGU RAYA

Siti Nurhaliza - Anugerah Aidilfitri Sudirman - Dari Jauh Kupohon Maaf Lagu Raya- Anuar zain&Ellina- Suasana Hari Raya LAGU RAYER - Ahmad Jais (Selamat Hari Raya) Lagu Raya - P Ramlee - Suara Takbir lagu hari raya aidilfitri - dendang perantau lagu raya-MAMAT-ku pohon restu ayah bonda.MP3

Tuesday, September 6, 2011

Takziah..Al Fatihah buat Allahyarhamah Puan Fatimah bte Attan..AJK PIBG SKRCK 2011/2012






Assallammualaikum..w.b.t..

Saudara/saudari seagamaku...

Kira-kira jam 10.05 pagi tadi..07/09/2011/Rabu..kita semua telah menerima satu berita tentang Kematian seorang ibu, sahabat serta saudara kita..iaitu Allayarhamah Fatimah bte Atan yang dilahirkan pada tanggal : 02.08.1954 telah kembali ke Rahmatullah..

Arwah (yang mudah membahasakan diri dengan panggilan.. "Kak Timah") merupakan seorang yang aktif dalam PIBG SKRCK sejak sekian lama bersama suaminya, En. Mohd Anuar Khan bin Mohd Shafee. Anak tersayang pasangan ini, iaitu adik Muhammad Faris Khan akan menduduki Peperiksaan UPSR 2011 pada 13/09/2011..6 hari sahaja lagi.

Ketika berita ini ditulis (11.42 pg), jenazah arwah masih berada di Hospital Besar Melaka, bersama suami, kelurga dan sanak-saudara serta Pengerusi PIBG, En. Razak serta AJK.PIBG.. Arwah meninggal dunia atas penyakit yang dialami beliau selama ini.

Warga SKRCK telah mengadakan Satu Pungutan Derma Kilat dibawah Kelolaan PIBG dan akan diwakili oleh GPK, guru2 dan JK.PIBG..Warga SKRCK dan PIBG merakamkan ribuan terima kasih atas sumbangan tuan/puan..

Jenazah arwah, akan dikebumikan pada hari ini juga..07/09/2011 di Tanah Perkuburan, Kampung Solok Limau Nipis, Lubok China, Melaka, selepas Solat Asar.

Akhir kata, kami Warga SKRCK mendoakan agar arwah dimasukkan ke dalam golongan orang yang soleh dan dimasukkan ke dalam syurga.

Al-Fatihah..

No comments:

Post a Comment